czwartek, 12 lutego 2015

7 Days Borseto


 

To dziś wypada ten dzień. Tłustszy niż zakończenie roku szkolnego, tłustszy niż oświadczyny chłopaka i tłustszy niż dzień wypłaty. Tłusty Czwartek, czyli jedz tyle pączków ile wlezie. U mnie skończyło się na pięciu, ale nadal było mało słodyczy, lecz pączków miałem już dość. Dlatego udaję się do osiedlowej Żabki gdzie mój wzrok przyciąga Borseto nadziewane owocami leśnymi od 7Days. Pasuje, przy okazji zobaczę co to takiego, bo nigdy wcześniej tego w rękach nie miałem. Pani Halina przyjmuje należność (2,39zł), biorę bułę, wychodzę. 

Według producenta, miała to być "SŁODKA bułka z nadzieniem z owoców leśnych". Ciasto nie jest w ogóle słodkie, tylko suche i mdłe. Chodziło chyba o to, że nadzienie miało dostarczać słodycz w każdym gryzie, i może by tak było, gdyby zostało równomiernie rozprowadzone wewnątrz całej bułki, a nie głównie w centralnej części. Poza tym, jest go mało, bardzo mało. W zasadzie jego obecność ogranicza się tylko do oblepienia bułki od wewnątrz kilkumilimetrową warstwą, a więc większość jest pusta i przenosi powietrze niczym butla tlenowa. Co prawda jest słodkie, czuć też nutę owoców leśnych, ale przez jego okrojoną zawartość bardzo słabo. Poprawka - jednego tylko owocu, bo jedyne co tam wyczuwam to poziomka, ale wybaczam, powiedzmy, że moje kubki smakowe są otumanione po takiej ilości pączków.



Ogólnie, 7Days Borseto wypada bardzo słabo. Smakuje mi tutaj tylko nadzienie, choć nie ukrywam, że jego ilość powala na podłogę i nie daje wstać. Uszczuplanie nadzienia to u nich chyba tradycja bo to samo jest w przypadku znanych wszystkim Croissant'ów, również 7Days. Kupiłem, spróbowałem, więcej nie chcę; borseto nie przekonało mnie do siebie.



Cena: 2,39zł
Ocena: 3/10

1 komentarz:

  1. Greg Kaluza dobry pomysł z porównaniem zdjęcia buły i zdjęcia z opakowania. Na zdjęciu wygłada surowo...nie trzeba było tego posmarowac białkiem z jajka i wrzucić do piekarnika na 10 minut? Zjedz coś dobrego w końcu a jak te mince pies odemnie?

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swój komentarz