niedziela, 21 grudnia 2014

Tymbark - Sex on the Beach

Nowość od Tymbarka. Smak popularnego koktajlu wchodzi na sklepowe półki, a ja widząc go w jednym z Wrocławskich supermarketów już wiedziałem co będę dziś opisywał. Opakowanie i sam napój prezentują się dość ciekawie, choć sama nazwa i idea jest już sporą zachętą. 


Ale do smaku prawdziwego Sex on the Beach brakuje mu sporo i to nie przez brak alkoholu. Mieszając go z wódką nie uzyskamy (smakowo) serwowanego w barach koktajlu, tego jestem pewien. To jest zwykły sok wieloowocowy, i jako właśnie napój owocowy mi smakuje, a nie jako bezalkoholowy drink, bo zwyczajnie go nie naśladuje. A więc minus dla Tymbarka - sprzedając produkt o nazwie "Sex on the Beach", smak ma być dokładnie taki jak oryginał, a jak wspomniałem, nie jest. Trąci od niego multiwitaminą, coś w tym stylu. Ale żeby potwierdzić moją tezę przeprowadziłem blind test. 4 osoby próbowały napoju mając zasłonięte oczy. Na pytanie co właśnie wypił, otrzymałem takie odpowiedzi.

- sok malinowy,
- napój o smaku gumy balonowej,
- multiwitamina,
- a co Ty mi za g**no tutaj dajesz,

Cóż, zdania podzielone. Napój nie naśladuje drinku, smak jest mało zbliżony do pierwowzoru. Generalnie jest dobry i przyjemnie się go pije, ale to nie ma prawa nazywać się "Sex on the Beach". Wszystko byłoby dobrze, gdyby został opatrzony inną etykietą, np. "Napój wieloowocowy".




Cena: 3,99
Ocena: 5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisz swój komentarz