poniedziałek, 17 sierpnia 2015

McDonald's: Wrap Bekon Deluxe + Mozzarella Sticks

Upały minęły, wyjazd dobiegł końca a ja dostałem zastrzyk weny. Korzystam więc z tego rzadkiego przypadku i zabieram się za recenzję Wrapa i promocyjnych serków z Maka.

Zamówiłem McWrapa Bekon Deluxe, który do poprzednich wakacji nosił nazwę 'Wrap Miodowo-Musztardowy', lecz jeden z dyrektorów/managerów/garniturów przy ulicy Marynarskiej w Warszawie stwierdził, że tak będzie lepiej. Jak dla mnie - wieś tańczy i śpiewa. Zamówiłem także dla spróbowania Mozzarella Sticks oraz sugerowany sos żurawinowy. Czekałem około 10 minut przy sporym ruchu.





Z McWrapem Bekon Deluxe znam się już parę ładnych lat, stąd dobrze wiedziałem co zamawiam i jakiego smaku się spodziewać. Pszenny placek podgrzany na parze, sos miodowo-musztardowy, garść posiekanej sałaty, 2 plastry pomidora, chrupiący kurczak i 2 plastry bekonu. Brzmi banalnie prosto, jednak przez małą ilość składników nie ma szans na zepsucie dania. Smak całości jest wyborny, zwłaszcza, kiedy kurczak jest dopiero co przyrządzony, jak w moim przypadku. Sos idealnie podkreśla połączenie kurczaka i bekonu. Proporcje składników go tworzących są idealne. Wyraźnie czuć ostry smak musztardy, który równocześnie jest łagodzony delikatną słodkością miodu. Sałata przyjemnie chrupie, a pomidor nawilża całość. Według mnie, ten wrap jest najlepszym wyborem w całym menu McDonald's. Zamawiam go przy prawie każdej wizycie i ani razu mnie nie zawiódł. Cena, która wynosi 10,30zł według mnie nie jest za wysoka przy takiej jakości i smaku.







McWrap z bekonem nie mógł mnie zaskoczyć, dlatego pozytywnie nastawiony podszedłem do spróbowania serowych paluszków, które w menu występują pod nazwą Mozzarella Sticks. Westernizacja wszędzie! W pudełku o objętości nieco większej niż paczka dużych zapałek otrzymuję cztery podłużne, panierowane serki smażone na głębokim tłuszczu. Pozytywne nastawienie szybko zmieniło się w negatywne. Chciałbym rozpisać się o smaku, o tym co pasuje a co nie, ale to nie możliwe. Liczyłem na smaczny i ciągnący się ser w panierce. Poza słono - gorzkim posmaku przy każdym gryzie nie czuję nic więcej - brakuje nawet serowego aromatu. Jedynym plusem tej przekąski jest chrupkość panierki, tego odmówić nie mogę. Okropny i przesolony smak 'nibysera' otulony smaczną i chrupiącą panierką. Życie bloggera gastronomicznego jest usiane przeszkodami... Dałem paluszkom ostatnią szansę próbując kolejnego z sosem żurawinowym. Rezultat był taki, że było jeszcze bardziej gorzko i ohydnie. Sos jest przesadnie naperfumowany, gorzki, zimny i ma konsystencję jak galareta na urodzinach wujka Leona.






Miejsce: McDonald's
Cena Wrap/Serki: 10,30zł/6,90zł
Ocena Wrap/Serki: 10/10 3/10





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisz swój komentarz