środa, 15 lipca 2015

Orlen: hot-dog z parówką z szynki

W dzisiejszych czasach zrodziła się moda na bycie fit, życie fit, jedzenie fit i generalnie wszystko fit. Każdy chce wyglądać fit, i w zasadzie na tym 'chce' w większości przypadków się kończy. Powstają nowe, zdrowsze i przyjaźniejsze dla człowieka produkty - firmy muszą również podążać za modą, aby zaspokoić potrzeby 'zdrowego i świadomego' konsumenta. Do nurtu rzeki Fit wpadł również Polski Koncern Naftowy Orlen, który zaproponował parówki z szynki dostępne w swoich hot-dogach. Brzmi zabawnie. Postanowiłem sprawdzić tę nowość.

Kupiłem więc hot doga w klasycznej pszennej bułce z sosem belgijskim oraz tysiąca wysp, oczywiście z parówką z szynki. Aby porównać smaki, zamówiłem również drugiego, w którym tkwiła zwykła parówka z tektury falistej. Koszt jednego to 4,49zł.



Bułka jest dobrze przygotowana. Dokładnie opieczona z każdej strony, na zewnątrz chrupiąca, a środek pozostaje miękki i delikatny. Zarówno pierwszy jak i ostatni kęs chrupie, co mnie bardzo zadowala. Nie mogę powiedzieć, że hot-dog był suchy. Sosy spełniły swoje zadanie, nawet za bardzo. Zostałem tak hojnie nimi obdarowany, że w drodze do samochodu zostawiłem za sobą kropelkową ścieżkę, ponieważ sosy wypływały ze środka. Są jednak smaczne i mimo swojej intensywności, nie zdominowały smaku całości. Całą niezbyt skomplikowaną strukturę dania zamyka parówka z szynki. Jest ciepła, sprężysta, świeża i nie sądzę, aby stała za długo w podgrzewaczu. Choć zabrzmi to nieco dziwnie - jest idealna, w smaku również. Mała ilość, prostota w przyrządzeniu oraz sam smak dobranych półproduktów stanowią razem smaczne i ciekawe połączenie. W sam raz na zaspokojenie mniejszego głodu.

Wszystko wypada pozytywnie, z tym, że porównując go z wersją podstawową (zwykła parówka) nie odczuwam żadnej różnicy. Obydwie parówki smakują identycznie i nie zawaham się stwierdzić, że ich skład jest z pewnością do siebie dość zbliżony. Podsumowując, hot-dog wypada dobrze, ale spodziewałem się, że poczuję ten smak szynki, którego niestety nie doświadczyłem. 



Miejsce: stacja paliw Orlen
Cena: 4,49zł
Ocena: 7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisz swój komentarz